Den s myslivci

Ve čtvrtek 22. června si pro žáky MŠ a ZŠ Radějov připravilo Myslivecké sdružení Vrchy Radějov bohatý dopolední program.
Program byl zahájen již ve škole, kdy se žáci rozdělili do sedmi týmů, vymysleli si svůj název a bojový pokřik. Následně jsme se přesunuli na cyklostezku, kde už na nás čekali páni myslivci. Dopoledne proběhlo nejen v duchu přírodovědných soutěží, ale také pohybových nebo zručných aktivit. Děti určovaly stromy podle větviček, střílely ze vzduchovky, hrály šipky, házely kroužky, poznávaly paroží. Potom jsme se přesunuli na farskou zahradu, kde jsme si všichni opekli špekáčky a dostali sladkou odměnu.
Děkujeme Mysliveckému sdružení Vrchy Radějov za spolupráci a podporu školy.
Autor: Mgr. Andrea Nováková
Aktuality
-
Stávka 27. 11. 2023
Vážení rodiče,
k vyhlášené jednodenní stávce Českomoravského odborového svazu pracovníků školství se přihlásili všichni pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci základní i mateřské školy. V době stávky 27. 11. 2023 nebude možné zajistit provoz školy.
V případě, že nedojde při jednání odborového svazu a MŠMT k dohodě a stávka proběhne, škola nebude v provozu.
Dopis školských odborů určený rodičům naleznete na internetovém odkazu: https://skolskeodbory.cz/dopis-odboroveho-svazu-rodicum. -
Stávka 27. 11. 2023
Vážení rodiče,
k vyhlášené jednodenní stávce Českomoravského odborového svazu pracovníků školství se přihlásili všichni pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci základní i mateřské školy. V době stávky 27. 11. 2023 nebude možné zajistit provoz školy.
V případě, že nedojde při jednání odborového svazu a MŠMT k dohodě a stávka proběhne, škola nebude v provozu.
Dopis školských odborů určený rodičům naleznete na internetovém odkazu: https://skolskeodbory.cz/dopis-odboroveho-svazu-rodicum. -
Náš kosmický tým
Říjnový název „Náš kosmický tým“ nás přenesl do centra družinového života.
-
Po stopách Plýtváka šatního 12. října 2023
Čtvrteční den čekalo děti v naší družině překvapení. Po úvodním shlédnutí známé pohádky Josefa Čapka: „Jak si pejsek roztrhl kalhoty“, jsme si ji převyprávěli za pomoci piktogramů a zdramatizovali